sobota 12. prosince 2015

Drobky

V posledním příspěvku do podrubriky "nakupuji" jsem psala něco o tom, že to bude pravděpodobně poslední nákup, který jsem do konce roku provedla. Nakonec jsem v listopadu zabrousila do obchodu ještě jednou, ale od té doby jsem skutečně už pro nic nešla. I když... (Teď jí došlo, že jeden z Ježichů pro ni něco objednával na prodejně Arrakisu a ona si tam nechala přihodit pro sebe i něco mimovánočního.)


Ve stínu sestry - Jane Fallon (53,-)
Jak se zbavit Matthewa - Jane Fallon (61,-)
Schovanka Eliza - Joan Aiken (61,-)

Abych to ale ospravedlnila, mé knihy jsou pouze dvě a jedna je narozeninový dárek. A co se fotky týče... Podívejte, celý listopad bylo hnusně, fotit nešlo a dnes už jsem to prostě vzdala a i když venku sněhoprší, prostě jsem to cvakla. Jak to vyšlo, tak to vyšlo. Ze světa kvůli tomu nepůjdu. Takže co že jsem to zase přitáhla domů?

Pro sebe jsem se konečně dokopala k tomu, abych si pořídila dvě knihy od Jane Fallon. Chodila jsem kolem nich snad rok a ne a nemohla jsem se dotlačit k tomu, abych si je pořídila, byť se mi námětem docela líbily a ani zvěsti na autorku nebyly úplně špatné. Problém ale je, že kdykoliv mám v hledáčku něco mimo fantasy, odkládám to neustále stranou. Nevím ani proč. Na to se zeptejte toho blba skřítka našeptávače, co mě od toho neustále odrazuje.

Knihy jsem zatím nečetla, byť jsem měla skutečně chuť se hned alespoň do jedné z nich pustit. Ale zařekla jsem se, že to neudělám a nejdříve zkusím dočíst co nejvíc z toho, co mám momentálně rozečteno. Takže dočítám, dočítám a jak Ve stínu sestry, tak Jak se zbavit Matthewa i nadále držím ze svého dosahu a ještě k tomu je zakrývám adventním kalendářem, abych na ně raději ani neviděla. No, možná nakonec budu zklamaná. Možná to bude úplná blbost a autorku budu nenávidět. Nic to ale nemění na tom, že zatím... zatím se na knihy těším. Jen kdyby ty obálky nebyly tak... ale to je druhotná záležitost. Stejně mi ale zatím udělaly tyto knihy největší radost v tom, že v okamžiku, kdy jsem si Ve stínu sestry zarezervovala, knihkupectví oznámilo její nedostupnost. Jo, mám škodolibou radost.

Co se Schovanky Elizy týče, jak už jsem psala výše, jedná se o dárek. A opět je to pro člověka, který dnes už víc jak jednoduchou četbu z rukou Jane Austen nezvládne. Sama za sebe ale ani nevím, co bych vám k tomu mohla napsat. Vlastně jsem se ani nedívala, jaké to má ohlasy od fanoušků této literatury, ale snad to udělá i tak alespoň malou radost.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napiš. Klidně i ke starým článkům. Zpětná odezva je fajn. :)